67. Cannes Film Festivali’nde Yarışan
“The Rover” Övgü Topladı

Yönetmenliğini David Michod’un yaptığı, başrollerinde Robert Pattinson ve Guy Pearce’ın bulunduğu “The Rover” merkezini kaybetmiş, dağılmış ve yozlaşmış bir toplumda geçiyor.

“Pearce insanoğlundan vazgeçen bir karakteri canlandırdığı “The Rover”da oldukça etkileyici. Hatta karakterinin eskiden sahip olduğu centilmen, kibar parçalarını görmek daha da etkileyici. Fakat Pattinson filmin büyük sürprizi. İnandırıcı güney aksanı ve kolaylıkla ucuz duygusallıklarla kaybolabilecek bir rolü öne çıkarması ile büyük başarı sağlıyor. Pattinson oynarken hiçbir şey zorlama ya da fazladan gelmiyor. Karakter ile mükemmel bir empati kurmuş.

Pattinson bu kurumuş, unutulmuş topraklarda insanlığın vahası olarak karşımıza çıkıyor.”

-Scott Foundas,  Variety

“Kirli sakallı, sarı dişli ve yaralı karakteri Pattinson’ın yakışıklılığını arka plana atmış.

Bu şekilde Pattinson canlandırdığı karakter kendi limitlerine sahip olsa da film ilerledikçe
daha da ilgi çekici olmayı başarmış. Genç aktör sıradışı bu karakteri canlandırmayı
başarmış.”

-The Hollywood Reporter, Todd McCarthy

“The Rover David Michod’un ne kadar yetenekli biri olduğunu ortaya çıkarıyor. Büyüleyici bir
film, kusurlu fakat harika ve beklediğimizin üstünde.”

-Jessica Kiang, Indiewire

HaftaninFilmi.com’dan Filmler

Gösterimdekiler (18. hafta):
Umudunu Kaybetme - The Old Oak (2024) Grabuna (2024) Üç Günlük Dünya (2024) SOBE: Sakallı Bebek (2024) Hanna ve Minik Canavarlar - Hanna And The Monsters (2024) Çocuk Kalbi (2024) Tarot - Horrorscope (2024) Tereddüt Çizgisi (2024) Bakkal Amca: Mahmut Tuncer (2024) Sinemada İtiraz Ediyorum (2024) Şahsi Meselemiz Merkez Üssü Hatay (2024) Küçük Prens Karlar Ülkesi - The Swiss Adventure (2024) Back to Black (2024)
Arşivden Seçkiler:
Devrim Arabaları (2009) Tavşan Peter - Peter Rabbit (2018) Cehennem Öfkesi: Ave Marie - Hell Hath No Fury (2022) İstila Altında - Captive State (2019) Asteriks ve Oburiks Gizli Görevde - Asterix et Obelix: Au Service de Sa Majeste (2012) Araf 5: Aile (2022)

Leave a comment